منتديات شباب وبنات

يا مليون الف اهلا وسهلا بيك شرفت المنتدى بزيارتك
اتفضل حضرتك اعمل اللى عايزه
استنى !!! مش تعرفنا عليك الاول
بس شكلك كدة اول مرة تزورنا .. صح
وشكلك كدة ناوى تقلب كتير فى المنتدى من غير ما تسجل .. صح
بص !!!!
هاااا شايف ايه ؟؟؟ شوف المنتدى براحتك وانت اللى هتقرر
لو عايز تسجل معنا ده يبقى شرف لينا كبير لما حضرتك تسجل فى منتدانا
ولو مش عايز براحتك برده هتنورنا بزيارتك فى منتديات شباب وبنات

    فوائد الزوجة النكدية

    شاطر
    avatar
    jannat
    عضو جديد
    عضو جديد

    البلد :

    رقم العضوية : 50

    عدد المساهمات : 22

    نقاط : 5376

    تاريخ التسجيل : 18/07/2010

    الجنس : ذكر

    default فوائد الزوجة النكدية

    مُساهمة من طرف jannat في الأحد يوليو 18, 2010 9:16 pm

    فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:

    الزوجه النكديه"

    تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

    طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل




    الزوجه النكديه"تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم




    الزوجه النكديه"تساعد الزوج على صلة الرحم

    لأنه على طول هربان عند أمه



    الزوجه النكديه"

    تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

    لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل




    الزوجه النكديه"وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

    فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

    مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

    "وراء كل رجل عظيم إمرأة"
    avatar
    mona
    المدير العام وصاحبه المنتدى
    المدير العام وصاحبه المنتدى

    البلد :

    رقم العضوية : 1

    عدد المساهمات : 818

    نقاط : 8033

    تاريخ التسجيل : 16/04/2010

    المزاج : رايق اوى

    الجنس : انثى

    default رد: فوائد الزوجة النكدية

    مُساهمة من طرف mona في الأحد يوليو 18, 2010 9:20 pm

    ههههههههههههههههه









      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء أكتوبر 24, 2017 4:11 am